Жеке кабинетке кіру

Виртуалды нақтылық арқылы оқыту

УДК 004.946

ISSN 2709-4707

Айдарлар: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар

Виртуалды және толықтырылған шындық технологияларының қарқынды дамуы іс жүзінде барлық қызмет салаларында орын алуда. Виртуалды және Толықтырылған шындық элементтері Білім беру, медицина, көлік, ойын, туризм және т.б. сияқты салаларда қолданылады. Бұл технологиялардың белсенді таралуы еңбек нарығында ерекше құзыреттердің пайда болуына және соның салдарынан жаңа мамандықтардың қалыптасуына себеп болады.

Көптеген университеттер студенттерді оқытудың IT бағыттары бойынша дайындайды. Виртуалды шындық қосымшалары мен компьютерлік ойындарды әзірлеуге дайындықты профильдеу соңғы уақытта басталды. Практикалық сабақтарды қамтамасыз ету нақты тапсырмалармен қатар жүреді, бұл студенттерге бағдарламалық жасақтама мен техникалық құрылғыларды пайдалануды жақсартуға мүмкіндік береді.

Зерттеудің өзектілігі IT-әзірлеушілердің компьютерлік ойындар жасау саласындағы жаңа технологияларды қолдануына заманауи сұранысқа байланысты. Бүгінгі таңда ойыншыны виртуалды шындыққа ендіруді қамтамасыз ететін технологиялар танымал бола бастады. Осындай технологиялардың бірі-адамның нақты уақыттағы кеңістіктегі орнын бақылайтын дене сенсорлары бар костюм. Алайда, әдебиетте және интернет желісінде нақты сипатталған жобалар аз.

Бұл зерттеу виртуалды шындық технологиясын қолдана отырып, ойын қосымшасын құру бойынша тапсырманы әзірлеу процесін қарастырады: студенттерді оқытуға арналған дене сенсорлары бар костюм мысалға алынған(VR).

түйін сөздер: компьютерлік ойындар, IT, виртуалды шындық, толықтырылған шындық, дене сенсорлары бар костюм, VR, AR, IMU сенсоры.