Еліміздің экономикалық жағдайына сәйкес мемлекеттік-жеке меншік әріптестік тетіктерін құру өңірлерде тиімді инфрақұрылымды дамытудың негізі болып табылады. Зерттеу мақсаты МЖӘ-нің қазақстандық моделін дамыту ерекшеліктерін анықтау және оны әрі қарай дамыту бағыттарын қалыптастыру. Мемлекеттік-жеке меншік әріптестігінің механизмін зерттеу кезінде салыстырмалы, статистикалық, графикалық әдістері қолданылған еді. Мақалада мемлекеттік-жеке меншікті әріптестігіндамытушеңберіндеөңірлердеәлеуметтік-экономикалық инфрақұрылымды жаңғыртуға жеке меншік секторын тарту бойынша халықаралық тәжірибе зерттеліп, еліміздегі МЖӘ үлгісіне тән ерекшеліктері анықталды. МЖӘ қазақстандық үлгінің ерекшеліктерін ескере отырып, өңірдің инфрақұрылымын тиімді дамыту бойынша жасалынған ұсыныстар зерттеудің тәжірибелік құндылығын көрсетеді.
Тұйін сөздер: мемлекеттік-жеке меншік әріптестік, экономика, инфрақұрылым, аймақтардың дамуы.
Построение механизма государственного-частного партнерства согласно казахстанских реалий является основой эффективного инфраструктурного развития регионов страны. Целью исследования является определение особенностей развития казахстанской модели ГЧП и формирование направлений его дальнейшего развития. Для исследования данного вопроса использовались методы сравнительного, статистического и графического анализа. Проанализирован зарубежный опыт по привлечению частного сектора в модернизации социально-экономической инфраструктуры региона в рамках государственного-частного партнерства и определены особенности реализации отечественной модели ГЧП. Предложенные мероприятия по эффективному развитию инфраструктуры регионов с учетом особенностей казахстанской модели ГПЧ представляют практическую ценность исследования.
Ключевые слова: государственное-частное партнерство, экономика, инфраструктура, развитие регионов.
The state-of-the-art realm of the state-of-the-art machine-building is the basis of the most effective infrastructure development in the region. The research is characterized by the identification of the development of the Kazakh model of SPP and the formation of its further development. For research purposes, the comparative, statistical and graphic methods were used. The article focuses on the privatization of the private sector in the modernization of the social and economic infrastructure of the region within the framework of the state-private partnership, and defines the uniqueness of the domestic model of the SPP. Proposed activities on the effective development of the regions of the region with the exception of the Kazakh model of SPP represent practical value of the research.
Keywords: state-private partnership, economy, infrastructure, development regions.