Бұл мақаланың өзектілігі елдегі әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың өзгеруіне, еңбек нарығындағы бәсекелестікке байланысты техника мен технология саласындағы заманауи мамандарды даярлау сапасын едәуір арттыру қажеттілігі туралы мәселені жаңаша қояды.
Қазіргі заманғы өндірісті автоматтандырудың күшеюі, оның күшеюі, шығарылатын өнімдердің сапасын арттыру қажеттілігі техникалық университеттің түлегінен технологиялық процестер мен режимдерді оңтайландыру мәселелерін ғылыми негізде шеше білуді, олардың тұрақтылық параметрлерін, ақаулардың пайда болу ықтималдығын есептеуді, сондай-ақ құралдарды, машиналар мен механизмдерді жобалаудың бірқатар күрделі міндеттерін жүзеге асыруды талап етеді. Мұндай өндірістік мәселелер мен шығармашылық есептер математикалық білімді кең практикалық қолдану негізінде ғана сәтті шешілуі мүмкін.
арнайы жүргізілген зерттеулер мен қолданыстағы тәжірибе көрсеткендей, жоғары оқу орындарының техникалық мамандықтарының көптеген түлектері, өкінішке орай, жаңа инженерлік және қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық білімді шығармашылықпен қолдана алмайды.
түйін сөздер: оқыту, математика, жүйе, кәсіби бағытталған оқыту, тиімділікті тексеру.